Кошик
2575 відгуків

Ваші замовлення, дзвінки та повідомлення обробляються з 9:00 до 18:00. Дякуємо за розуміння!

PAINT SHOP
0 (800) 33-32-41
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Відправка з оплатою при отриманні можлива лише після підтвердження покупця! У разі неявки на відділення пошти або відмови від посилки без поважної причини, наступні відправки здійснюються за передоплатою! Доставка деяких товарів на замовлення за відсутності їх наявності на основному складі здійснюється за передоплатою!
  • Магазини RozetkaВідправка з оплатою при отриманні можлива лише після підтвердження покупця! У разі неявки на відділення пошти або відмови від посилки без поважної причини, наступні відправки здійснюються за передоплатою! Доставка деяких товарів на замовлення за відсутності їх наявності на основному складі здійснюється за передоплатою!
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Відправка з оплатою при отриманні можлива лише після підтвердження покупця! У разі неявки на відділення пошти або відмови від посилки без поважної причини, наступні відправки здійснюються за передоплатою! Доставка деяких товарів на замовлення за відсутності їх наявності на основному складі здійснюється за передоплатою!
  • Самовивіз

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаВідправка з оплатою при отриманні можлива лише після підтвердження покупця! У разі неявки на відділення пошти або відмови від посилки без поважної причини, наступні відправки тільки за передоплатою! Доставка товарів на замовлення за відсутності їх наявності на основному складі здійснюється тільки за передоплатою!
  • Оплата на рахунокУ разі самостійної оплати замовлення на IBAN повідомте це у коментарі до замовлення або під час підтвердження замовлення. Якщо вам необхідно виставити рахунок-фактуру - вкажіть у коментарі до замовлення назву платника, код ІПН/ЄДРПОУ, банківські реквізити та юр. адресу.
  • Оплата на карту MonobankПісля підтвердження замовлення Ви отримаєте номер картки Monobank у форматі 16 цифр (карта-ключ до розрахункового рахунку ФОП) для оплати замовлення.
  • Оплата при самовивезенніОплата в магазині при отриманні товару

Гарантія:

Підстави відмови у гарантійному обслуговуванні.

1. Порушення правил експлуатації (використання товару не за призначенням; недотримання інструкції чи умов зберігання).
2. Механічні, термічні, хімічні ушкодження (явні сліди падінь, ударів, розтину; пошкодження корпусу, дисплея, роз'ємів тощо).
3. Самовільний ремонт (покупець або треті особи розкривали товар, змінювали компоненти, порушені пломби).
4. Відсутність документів, що підтверджують покупку (немає товарного чека, гарантійного талона, упаковки із серійним номером).
5. Закінчився гарантійний термін (перевищено термін, встановлений виробником чи продавцем).
6. Фізичний знос з вини споживача (приклади: перегрів, навантаження, експлуатація в екстремальних умовах).
7. Пошкодження через форс-мажор (пожежа, затоплення, стрибки напруги, стихійне лихо).
8. Програмні збої з вини користувача (установка неофіційного ПЗ (для техніки); несанкціонована зміна налаштувань).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner